zaterdag 26 januari 2013

Het laatste en de eerste keer

In een paar dagen kan er veel gebeuren.
Donderdag heb ik voor het laatst mogen spuiten! Oh dat was een prettig idee.
Ik had spuitvelkjes en soms zelfs blauwe plekken. Dus nu kan ook mijn bovenbeen tot rust komen ;-).
Dag spuit, hopenlijk tot nooit meer....


Hallo eten,
Gisteren heb ik voor het eerst een boterhammetje gegeten! Onder de rooster met wat smeerkaas! Oh dat was lekker. Omdat ik toch zo lekker bezig was heb ik gisteren mijn eerste maaltijd weer gehad. Spinazie met een stukkie vis! Ook weer zo lekker! Heerlijk avond eten! Het ging ook allemaal goed. Het eten moet zo langzaam dat ik een warmhoudt bordje heb. Zodat ik echt op mijn gemak kan eten. Ik heb ook echt zitten genieten. Heerlijk!
Nu is het verder rustig aan opbouwen met eten. Kijken wat mijn maag wel tof vind en wat niet. Ik voorzie zelf weinig problemen. Alleen moet ik echt heel langzaam eten. Das wel echt wennen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten