vrijdag 8 februari 2013

Eerste controle


Afgelopen woensdag mocht ik voor het eerst terugkomen in het ziekenhuis. Om te beginnen bij de Verpleegkundige.
De eerste vraag zoals verwacht... Hoe gaat het met u?
Gelukkig kon ik daar op antwoorden, dat het goed met mij gaat.
Voor mijn 'lange' vragenlijst, heeft de verpleegkundige mijn 'vervelende' hechting verwijderd.
Gelukkig had ik er geen pijn aan, maar de draaitjes waren zo vervelend omdat ze steeds aan mijn broek of shirt blijven hangen. En dat was erg pijnlijk. Dus die mocht verwijderd worden. Ze moesten namelijk oplosbaar zijn, maar echt oplossen deed hij niet. Dus heb ik de oplossing voor hem gezocht ;-)

Het was een kort gesprek, ik denk ook omdat alles goed was. Eten gaat goed, en ik heb geen pijnen. Dus wat wil je nog meer.

Sinds een paar dagen kan ik ook weer mijn spijkerbroek aan. Dat deed veel pijn omdat die precies op een van de wondjes zat. Gelukkig gaat dat nu stukken beter (komt natuurlijk ook, omdat ik al 18 kilo kwijt ben).

De komenden weken moet ik veel naar het ziekenhuis. Zoveel, dat ik er nu al moe van wordt :-).
Maar het is allemaal voor het goede doel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten