zondag 6 januari 2013

En nu?


De eerste 'echte' praktische stap! De huisarts! Vol goede moed richting de huisarts, als er iemand met mij over mijn gezondheid nadenkt is het mijn huisarts wel, toch? Zo, viel dat even tegen. Ze vroeg nog net niet, hoe ik bij dit stomme idee kwam. Ik zal jullie de details bespraren, maar ik was wel uit het veld geslagen. Aan het einde van het gesprek heb ik toch volgehouden en heb ik uiteindelijk een doorverwijzing gekregen. Ik werd doorgestuurd! Poeh, wist niet dat dat bij onze huisarts zo moeilijk kon zijn.
Don't call us, we call you! Was de boodschap. Deze zin komt mij bekend voor! Maar toch werd ik gebeld door het Maxima Medisch Centrum. Het Bariatrisch Centrum. Ja hoor, er zou een vragenlijst mijn kant op komen en of ik begin december naar het ziekenhuis kon komen voor een info-ochtend.
De vragenlijst!
Oh wat heb ik gelachen over deze lijst. Verschillende dezelfde vragen op verschillende wijzen gesteld. Tevens vragen ze in 5 vragen of ik ooit heb gedacht om een einde aan mijn leven te maken. De manier waarop doet in deze veel. Jammer genoeg heb ik de lijsten niet gekopieerd.
Op naar de volgende ronde!

2 opmerkingen: