zondag 6 januari 2013

Vandaag zondag 6 januari 2013


Vandaag heb ik al verschillende dagen (met dieëten en medicijnen) achter de rug.
Mijn dag ziet er voortaan iets anders uit. Buiten het feit dat ik mij nu wel 'mag' druk maken over de operatie. Moet ik mij ook druk maken over het feit dat er verschillende medicijnen niet samen mogen! Sommige niet met eten en andere op tijd en plaats (oke plaats minder) :-). zucht.. Wat een gedoe! Daarnaast mag ik maar 3 x per dagen eten, modifast! Altijd lekker ;-(.

Conclussie: goed beroerd!

Daarnaast moet ik de komende operatie gaan verwerken! Klinkt raar maar ik had echt al dingen in mijn hoofd zitten. 1 gezellig etentje met al mijn dinnetjes om het nu echt te sluiten! Andere stomme kleine dingen: muziek op mijn tablet zetten, nieuwe telefoon leren kennen, achter eboeken aan voor op mijn tablet en een blog schrijven (wat ik dus nu ook snel gedaan heb) ect ect. Daar had ik dus 3 maanden voor. Maar ja, nu in 1 week alles regelen!
Ik had toch nog niets te doen...........

2 opmerkingen:

  1. Super dat we je kunnen volgen tijdens deze grote stap in je leven. Er zal heel wat voor je gaan veranderen. Ik hoop dat het blog aan de hele verwerking bij zal dragen. Het blog en de e boeken zijn geregeld. Als ik je kan helpen bij het vergaren van muziek: je hebt mijn emailadres... Het gaat allemaal heel snel heel veel tijd om je extra druk te maken heb je dus niet. Go for it Margo !

    BeantwoordenVerwijderen