donderdag 24 januari 2013

13 dagen na de operatie

Weer even een kleine up date, hoe het nu met mij gaat.
Het gaat redelijk. Ik heb wat pijn in mijn linker zij. Ik heb mij laten vertellen dat dit komt omdat ze een spier hebben moeten scheuren om het 'nietmachine' binnen te krijgen (klinkt wel heel raar als ik het zo moet beschrijven).

Maar ik mag nog steeds niet klagen. Afgelopen maandag had ik echt een 'vervelende' dag. Maar ja, ik heb eigenlijk nog geen 'vervelende' dag gehad, sinds ik thuis ben. Dus opnieuw mopper in niet.

Het eten wat ik mag eten, gaat super goed. Ik vind het heerlijk wat ik mag eten, maar ik kijk er ook wel naar uit als ik aan het brood mag beginnen.
Mijn eetpatroon op dit moment:
Ontbijt: een schaaltje yoghurt met wat pudding.
Lunch: een beschuitje met 20+ smeerkaas of leverpastij
Tussendoor: Mijn fruithapje (een smoothie van banaan, aardbei en een mango.
Diner: Kalfspastij (door de blender) met een beschuitje.
In de avond: Weer een schaaltje met yoghurt met pudding.
Officieel mag ik 6 x eten op een dag, maar ik ben niet heel vroeg uit bed. Dus die 'misbruik' ik dan ook niet.

Een schaaltje is ongeveer 150 ml. Dus heel veel is het niet. Meestal krijg ik het goed op. Heerlijk. Nu besef ik pas hoe lekker eten is. En echt spectaculair is het nog niet, dus het wordt alleen maar beter :-).

Vorige week zondag had mama een schnitzel, natuurlijk moet ik die even proeven. Hij bleef binnen maar echt een groot succes was het niet. Jammer, toch iets te snel van het goede. Dus nog maar even afwachten met andere dingen. Zoals ik al schreef, brood. Het weekend mag ik het proberen! Zo'n zin in. Dus hopen dat mijn maag het ook prima vind ;-).

Qua medicijnen wordt het ook langzaam minder. Vandaag ga ik voor de laatste keer spuiten. Dat vind ik ook een fijn idee! Nog 1 x en dan ben ik van het spuiten af. Nu de sexy lingerie nog, maar die staat op mijn lijstje als ik bij de verpleegkundige mag komen. jonge wat een kriem die dingen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten