zondag 6 januari 2013

 

Welkom op mijn eigen blog!


Waar het allemaal begonnen is.


32 jaar (bijna 33 jaar) eten en drinken, word ik zoals ik nu ben! Niet minder onzeker dan andere jonge dames.
Mijn naam is Margo en ben woonachtig in het mooie Brabant. Ik denk dat ik door mijn familie en vrienden wordt omschreven als sociaal, weet wat ze wil en is heel (soms te) duidelijk. Mijn sociaal netwerk is voor mij erg belangrijk en voel mij prettig als ik in de omgeving ben van mensen die ik lief heb.
Lijnen komt in mijn 32 jaar zeker voor. Ik weet dat ik te dik ben, maar ik heb zo'n leuk leven! Verschillende pogingen tot afvallen heeft eigenlijk tot niets geleid. Na verschillende mensen gesproken te hebben, heb ik toch besloten om mij eens te verdiepen in een maagverkleinende operatie. Op internet kan je veel zoeken, je komt er niet alleen goede verhalen tegen maar vooral heel veel slechte verhalen. Toch maar eens contact zoeken met mensen in mijn omgeving zijn omgeving. Ervaringsdeskundigen die ik ook nog ken (denk aan oude vrienden, vrienden van vrienden, vrienden van familie en ga zo maar door).
Dat is toch wel allemaal heel positief. De kilo's vliegen eraf. Poeh! Dit wordt op deze manier wel heel aantrekkelijk gemaakt.

Volg mij tijdens mijn moeilijke periode van afvallen dmv een Gastric Bypass en help mij op deze manier mijn obesitas te verwinnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten