zondag 6 januari 2013

HET telefoontje


Tijdens voorgaande tijd heb ik meegekregen dat ik mij nog niet druk moest maken! Er was een wachtlijst van 2,5 - 3 maanden! Oh, nergens druk om maken! Dat kan ik wel met zo'n waachtlijst! Want het is eerst Carnaval!

Woensdag 2 januari 2013. Een gezellige dag in Den Haag, voorstelling Soul Sister. In de ochtend word ik gebeld door de casemanager. Er was een plekkie vrij gekomen.
mijn gedachte: oei oei daar gaat mijn carnaval! Ik wil best thuisblijven met carnaval, maar wel THUIS en niet in het ziekenhuis (toch nog maar eens langs die psycholoog).
Euh ja was mijn reactie. Casemangers: "volgende week vrijdag is een plekje vrij, en aangezien bij jou allen uitslagen goed zijn en jij verder nergens 'last' van hebt. Ben jij de persoon boven aan de lijst".
oh schrik! Oh en hoe moet dat dan? Medicijnen? Dieet? Werk? Oh werk, das wel heel snel?En weer met beide voeten op de grond.
Ik: "euh ja hoor is goed! hoe moet dat dan met medicijnen ed"? Er waren geen problemen  ik kon donderdag gewoon beginnen met medicijnen, dieeten en voorbereiden.
Na verschillende uren gestuiterd te hebben in de auto (gelukkig zou mama rijden) en een super gezellige dag. Afgesloten met verschillende lekkere dingen. Appeltaart met slagroom! Afsluitend met een heerlijk etentje met wat wijntjes in de regio!

Dag eten, alcohol en alle lekkere dingetjes....

KOM MAAR OP DIEET!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten