dinsdag 16 juli 2013

30 kilo verder.... euh lichter...

Jawel, daar ben ik weer! Ik ben er achter (en jullie vast ook al) dat ik niet wekelijk schrijf over mijn 'grote gevecht'. Waarom niet? Euh te druk, zit al zo veel achter de pc, andere bezigheden acht ga zo maar door met smoesjes verzinnen... Maar dat wil niet zeggen dat ik het eens in de paar weken het niet leuk vind om te schrijven over mijn 'grote gevecht'.

Dus nu.... 30 kilo lichter! Het is bijna 4 maanden geleden, in de eerste periode ging het erg snel, nu merk ik dat het afvallen wat trager gaat. Het blijkt normaal te zijn. Mijn gewicht gaat nog steeds naar beneden, maar 1 kilo in de week haal ik niet meer wekelijks. Het gaat gewoon wat trager!

Naar weken (misschien wel maanden) kom ik er achter dat de operatie ook negatieve gevolgen heeft.....
Voorbeeldje, weken geleden ging ik naar lange tijd weer eens met een vriendinnetje op stap. Heerlijk naartoe geleefd, ik wist al helemaal wat ik aan ging trekken. Na mijn schoonheidsritueel kon ik eindelijk mijn jurkje aan, waarvan ik al dagen wist dat ik dat aan zou trekken! Helaas het jurkje paste niet meer.... Grote paniek! En nu??? Het klinkt misschien zielig, maar het is wel iets waarvan ik op dat moment vreselijk kon (lees kan) balen.
Zo ben ik een aantal weken op zoek geweest naar een spijkerbroek. Zoals vele van jullie weten, heb ik graag een spijkerbroek aan. Geweldig hoe deze af (kunnen) kleden! Heerlijk! Maar er was er geen één die een beetje prima zat! Helemaal gefrustreerd raakte ik ervan.
Dat zijn de geestelijk 'kwellingen' waar ze in het ziekenhuis dus over praten, maar wat ze niet kunnen verwoorden. "Daar moet jij zelf achter komen, dat is voor iedereen anders".

Natuurlijk weet ik ook wel dat dit erg positief is en steek ik er ontzettend de draak mee... Maar dit zijn mijn enige negatieve ervaringen. Dus ik kan er niet meer van maken. Ik wilde jullie toch van mijn negatieve ervaring mee laten genieten! Ik hoop van harte dat het hier bij blijft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten