vrijdag 8 maart 2013

Veel eerste keren

Als je weer aan het werk en je leven weer op aan het prikken bent, schiet de log er absoluut bij in. Sorry lezers, dat is niet de bedoeling!
Maar het gaat echt goed! Over 4 weken moet ik mijn eerste streefgewicht behaald hebben. Ik zit daar nu nog 1 kilo van af. Ik wil hier veel vertellen, maar mijn gewicht ga ik nog niet vertellen. Ik ben nu 23 kilo kwijt, mijn streefgewicht is dus inderdaad (voor de rekenwonderen onder ons) 24 kilo! Op het verlies van mijn gewicht ben ik echt heel trots!

Ik ben al een aantal weken aan het sporten in het ziekenhuis. Ook dit gaat goed! Het is zelfs gezellig. Een aantal dikke mensen die het zelfde doel hebben... Afvallen! Oke ik zal wel eerlijk blijven, er zijn ook wel echt zeikers bij. Jonge jonge, zucht steun, gemauw en dan moeten ze nog beginnen met sporten! Ja, daar ben ik dus echt allergisch voor!

De controles is het ziekenhuis waren allemaal goed. Alleen de diĆ«tiste vertelde mij dat ik te weinig at. Dus ik ben meer gaan eten. 's Avonds nogmaals een schaaltje met yoghurt en daarnaast nog een beschuit. Poeh dat is wel veel, maar ik moet natuurlijk blijven eten. Anders krijg ik echt te weinig binnen.

Zoals ik al schreef ben ik ook weer aan het werk. Ben nu al 2 weken full time aan het werk. Dit gaat goed, moet wel goed zorgen dat ik aan mijn slaap kom. Ik ben gewoon heel moe! Maar dat blijkt een leuke bijkomstigheid van de narcose. Nog iets leuks wat ik van de narcose heb overgehouden is dingetjes vergeten. Ach noem het maar op en ik laat het liggen of ik vergeet het mee te nemen. Euh nu is dit zo schrijf vraag ik mij af of ik dit wel van de narcose heb ontvangen ;-).

Nog iets leuk! Ik heb vandaag een broek gekocht! 3 maten kleiner! echt super blij!! Tevens een shirtje erbij gekocht, ook 3 maten kleiner! Echt zo lekker om dat aan te schaffen! Mijn 'oude' broeken zijn echt te groot, zo heerlijk allemaal!

Nou zoals jullie kunnen lezen gaat het super goed! Laatst stond er een stuk in de krant over een 20% van de mensen na deze operatie, dat het daar niet goed mee zou gaan. Nou ik kan jullie verzekeren dat ik daar echt NIET bij hoor!

ps ik zal mij best doen om eerder te schrijven de volgende keer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten